Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ POLÍTICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | COMUNICACIÓ POLÍTICA | Codi | 12112222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | 2Q |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Descripció | Pes | ||
Proves de desenvolupament |
En el cas de seguir l'avaluació continuada: treball individual. En el cas de seguir l'avaluació no continuada: examen teòric |
40 % 50% |
|
Altres | En el cas de seguir l'avaluació no continuada: Ressenya de tres llibres proposats per la professora (50%) |
50% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura, tant en primera com en segona convocatòria caldrà: - Lliurar tres ressenyes de tres llibres proposats per la professora (50% de la nota) i realitzar un examen que tindrà lloc al final de les classes (50% de la nota). Els llibres que s'han de ressenyar són: 1. CANEL, M. J.: (2007): ${1}iComunicación de las instituciones públicas${1}i. Madrid: Tecnos. 2. MNACERA, E.; PANO, A. (2013): ${1}iEl discurso político en twitter${1}i. Barcelona: Divulga! 3. THOMPSON, J. B. (2001): ${1}iEl escándalo político. Poder y visibilidad en la era de los medios de comunicación${1}i. Barcelona: Paidos.. |