Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA DE CATALUNYA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA DE CATALUNYA | Codi | 12204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix la història de l'entorn proper local i regional. Aprèn a explicar el mitjà proper a partir de la coneixement del passat. | |
A2 |
Coneix els diversos models d’estructura política, econòmica i social existents en un període de la història. | |
A7 |
Analitza de forma crítica les tradicions historiogràfiques sobre temes controvertits o en general. Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals). | |
A10 |
Presenta de forma didàctica alguna de les qüestions estudiades. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Té un mètode d’anàlisi que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes | |
B5 |
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l'equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |