Resolució de problemes, exercicis |
|
Se n'ha de fer un per tema. El professor prepara l'exercici: una gràfica, text, taula, mapa o materials en aquesta línia, que caldrà descriure i analitzar al fil d'un qüestionari guiat. Els exercicis estan plantejats de manera que l'alumne es vegi obligat a repassar tot el tema i a destriar de manera crítica la informació adient per resoldre'l. |
30% |
Treballs |
|
Es tracta de desenvolupar un tema afí amb la matèria, a través de la cerca i gestió de fonts d'informació, primàries i/o secundàries.
S'hi valora la informació aportada, l'estructuració del contingut i la coherència.
Es tindrà en molt en compte el correcte cumpliment amb el format propi d'un treball acadèmic (citació, referències, etc) |
20% |
Proves mixtes |
|
Amb caràcter general (Primera i Segona Convocatòria), una prova final, en la data de les convocatòries oficials, que integrarà preguntes de desenvolupament, curtes i interpretació de dades.
Exclusivament en Primera Convocatòria, i depenent de l'evolució del curs, aquest tipus de prova pot ser substituïda per una altra de preguntes curtes, o bé de desenvolupament, o bé de comentari de dades, segons preferències de l'alumnat.
Se n'avaluen els continguts, la capacitat de síntesi i destriatge de la informació, la coherència i la correcció en l'expressió.
|
50% |
Altres |
|
Per obtenir l'aprovat, cal haver lliurat tots els exercicis i lectures, a més de fer l'examen. Es tindrà positivament en compte l'interès que l'alumne hagi mostrat d'una manera continuada per la matèria, com també l'assistència a classe (tot i no ser obligatòria). |
|