Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010) |
Assignatures |
FONAMENTS DE MÀQUINES ELÈCTRIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | FONAMENTS DE MÀQUINES ELÈCTRIQUES | Codi | 17204115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament dels transformadors. Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament de la màquina d’inducció. | |
A4 |
Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament dels transformadors. Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament de la màquina d’inducció. Coneix la constitució i principi de funcionament d’altres màquines elèctriques: síncrona, corrent continu i reluctància | |
RI4 |
Coneix els principis fonamentals de les màquines elèctriques: generació del camp magnètic, força electromotriu, pèrdues, tipus de servei, valors nominals, placa de característiques. Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament dels transformadors. Coneix la constitució, principi de funcionament, model matemàtic i característiques de funcionament de la màquina d’inducció. Coneix la constitució i principi de funcionament d’altres màquines elèctriques: síncrona, corrent continu i reluctància | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |