Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
PROCESSOS DE SEPARACIÓ AVANÇATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PROCESSOS DE SEPARACIÓ AVANÇATS | Codi | 17655221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Determina la tecnologia de membranes per utilitzar segons les espècies a separar Selecciona el material, estructura i configuració adequats de la membrana d'acord als compostos involucrats. | |
A1.2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A2.2 |
Aplica nous conceptes d'operació i producció sostenible al disseny i operació de les operacions de separació. Tria les condicions òptimes per a la producció de la membrana relacionats amb l'aplicació final. | |
A3.1 |
Selecciona l'operació de separació adequada atenent a les característiques del problema. | |
A3.2 |
Dissenya equips d'extracció o de lixiviació Dissenya processos d'assecatge de sòlids Dissenya columnes d'adsorció, intercanvi iònic i cromatografia Dissenya equips de cristal • lització Connecta el tipus de mòdul amb l'aplicació i el material de la membrana. | |
A3.3 |
Estableix el rang adequat de les condicions de funcionament per a cada procés i problema de separació. Dissenya materials a utilitzar en la producció de membranes amb propietats específiques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |