2014_15
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A9
A15
B2
Es tindrà en compte l'assistència als seminaris, l'actitud i participació.

5%
Pràctiques a laboratoris
A1
A2
A5
A9
A15
B2
Assistència als laboratoris.
Prova objectiva dels continguts treballats als laboratoris.


25%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A2
A3
A5
A8
A9
A15
A21
B2
Assistència obligatòria
Es tindrà en compte la actitud i la participació.
elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoevaluació. Avaluació grupal.
20%
Proves mixtes
A1
A2
A3
A5
A8
A9
A15
B2
Proves mixtes:

Preguntes tipus test sobre conceptes bàsics de la matèria.
Preguntes curtes sobre coneixements i raonament crític.

Els continguts dels seminaris, ABP i classes magistrals seran avaluats en aquestes proves.
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per poder fer mitja cal tenir aprovada la prova objectiva (proves mixtes i prova objectiva dels continguts treballats als laboratoris).

A la 2a convocatòria nomes es pot recuperar la prova objectiva dels laboratoris i la prova objectiva final.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.