Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES | Codi | 18214116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura |
Sessió Magistral | Exposició del contingut de l’assignatura de manera interactiva i participativa. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estudi de situacions clíniques amb diferents escenaris que exigeix un treball de col·laboració. |
Seminaris | Treball amb diferents tipus de material ( vídeos, lectures...) per propiciar la discussió i anàlisi per part dels estudiants. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Realització d'un portafoli electrònic on l'alumne recopila i organitza evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució |
Resolució de problemes, exercicis | Realització d'exercicis sobre diferents continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Es faran tutories de seguiment de l'aprenentatge |