Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 20224501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes optatives | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Culmina, en un entorn professional real, l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en un entorn professional real. Es familiaritza amb els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B1.2 |
Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis | |
B1.3 |
Desenvolupa estratègies per tal d'obtenir els resultats en el temps adequat i amb l'abast precís | |
B1.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva | |
B2.1 |
Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte | |
B2.2 |
Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes | |
B2.3 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat; | |
B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip | |
B2.5 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
B3.1 |
Entén la funció i la expectativa que te la societat de un enginyer i la expectativa que ha de tenir un enginyer de la societat | |
B3.2 |
Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions. | |
B4.2 |
Adopta autònomament les estratègies d’aprenentatge en cada situació | |
B4.3 |
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B4.4 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5.2 |
Mostra un criteri correcte per a decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible, en un entorn de relativa incertesa | |
B5.3 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C1.3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C2.1 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C2.2 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |