TipoA
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Comun |
|
AC1 |
Fer front als reptes dels sistemes de cuidatges avançats vigents que es troben en un moment de canvi amb la finalitat de cobrir les necessitats de la població i dels pacients quan sigui necessari i apropiat |
|
AC2 |
Respondre a les necessitats del pacient al llarg del cicle vital amb la planificació, prestació, avaluació i investigació dels programes individualitzats més adequats d’atenció, juntament amb el cuidador principal, la família i altres treballadors sanitaris o socials |
|
AC3 |
Garantir un compromís ètic seguint els principis deontològics i legals de la professió |
|
AC4 |
Aplicar teories d’infermeria a la pràctica professional i en el marc de la investigació |
|
AC5 |
Investigar accions de recolzament emocional i identificar situacions complexes |
|
AC6 |
Liderar, dirigir i coordinar institucions i equips en l’àmbit del cuidatge, prioritzant i gestionant el temps de forma eficient mentre s’aconsegueixen els estàndards de qualitat |
|
AC7 |
Elaborar publicacions i/o aportacions científiques derivades dels resultats de la investigació |
|
AC8 |
Participar en reunions d’investigació i presentar públicament resultats i informes d’investigació |
|
AC9 |
Valorar el risc i promocionar activament el benestar i la seguretat de l’equip de treball (inclús ell mateix) |
|
AC10 |
Aplicar els mètodes necessaris per a l’exercici de la docència en l’àmbit professional |
|
AC11 |
Liderar la gestió de cuidatges en el procés assistencial |
|
AC12 |
Aplicar les habilitats necessàries per a informar, educar, supervisar i mantenir unes relacions humanes efectives (incloent l’ús de les tecnologies amb pacients, famílies i grups socials) i investigar l’efectivitat d’aquestes habilitats |
|
AC13 |
Acceptar la responsabilitat del seu propi aprenentatge i desenvolupament professional utilitzant l’avaluació i la investigació com a medi per a reflectir i millorar la seva actuació i augmentar la qualitat dels serveis prestats |
|
AC14 |
Identificar i resoldre problemes de salut actuals o potencials, mitjançant el mètode científic |
|
AC15 |
Produir nous coneixements i aplicar l’evidència científica en la pràctica professional per abordar les necessitats canviants de salut de la població |
|
AC16 |
Dissenyar i implementar projectes d’investigació |
|
AC17 |
Capacitat de dirigir equips o grups d’investigació |
TipoB
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Comun |
|
BC1 |
Aprender a aprender. |
|
BC2 |
Resolver problemas complejos de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación. |
|
BC4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
BC5 |
Trabajar en equipo de forma colaborativa y responsabilidad compartida |
|
BC6 |
Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos |
|
BC7 |
Tener sensibilidad en temas medioambientales |
TipoC
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC1 |
Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés. |
|
CC2 |
Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación. |
|
CC3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
CC4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
|
CC5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
|
CC6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional. |