Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DEL TREBALL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | PSICOLOGIA DEL TREBALL | Codi | 11204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Sessió Magistral |
|
Asistència activa a les sessions teóriques | 5% | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Realització d'un projecte de treball en equip | 25% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Examen teòric dels temes 1, 3 i 6 | 50% | |||||
Proves pràctiques |
|
Resolució individual de casos practics, en els temes 2 i 4 | 20% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats que són avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. La nul·la assistència a classe i a les activitats dels seminaris (teoria i seminari) implica la renúncia a l'avaluació continuada. L'alumne tindrà la possibilitat d'accedir a un examen final alternatiu que constarà de 40 preguntes tipus test d'alternativa múltiple i 2 preguntes de desenvolupament relacionades amb els seminaris. |