Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
CONSTRUCCIÓ D'ESCALES I TESTS INFORMATITZATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | CONSTRUCCIÓ D'ESCALES I TESTS INFORMATITZATS | Codi | 11204219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A10 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. Analitzar i interpretar dades qualitatives i quantitatives. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Elabora una estratègia per a resoldre el problema Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... |