Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
TREBALL CORPORAL |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | TREBALL CORPORAL | Codi | 11264214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. La relació tònico-emocional. | 1- Experimentació i presa de consciència de la relació tònico-emocional. |
2. Coneixement i consciència de la totalitat corporal i del el seu desenvolupament. |
2- Consciència i integració de la pròpia totalitat corporal per contenir i reconèixer la totalitat que l'infant va construint. |
3. El joc i el moviment com a mitjà pel coneixement d'un mateix i dels altres. | 3- Vivència i aprofundiment en el coneixement d'un mateix i dels altres a través del joc i del moviment. |
4. Actituds i competències de la figura del psicomotricista. | 4- Consciència de la pròpia manera d'estar i d'actuar: les actituds i les competències. |
5. Vivència i coneixement de les diferents formes de llenguatge pel treball de la representació. | 5- Representació i reflexió personal i col·lectiva de les vivències corporals, emocionals i relacionals, mitjançant diferents llenguatges. |
6. Treball corporal i intervenció didàctica. | 6- Reflexió entorn a l'aplicació didàctica de situacions que es donin en el treball corporal. |