Sessió Magistral |
La metodologia que bàsicament s'utilitza durant el curs és la presentació i desenvolupament teòric dels temes introduits en el programa. Del temes exposats a classe els alumnes han d'entregar un esquema amb un resum del que s'ha explicat a classe, així com alguna ampliació de continguts referenciada. Aquests treballs s'han de fer en grups de treball màxim de dues persones que prèviament organitzarem. |
Estudis previs |
El professor presentarà 3 o 4 temes específics sobre els quals els alumnes hauran de buscar documentació complementària, ordenar-la, estudiar-la i presentar les seves conclusions a classe.
Aquests treballs es fan d'acord amb els grups de 2 persones màxim que prèviament s'hagin organitzat.
La selecció dels grups que hagin de fer l'exposició serà decissió del professor per tal que tots els grups exposin com a mínim un cop. No es diuen els noms dels grups fins el dia corresponent de l'exposició a classe.
Les temàtiques poden ser casos específics i pràctics o temes teòrics de pur coneixement de màrqueting. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Per altra banda, s'utilitzaran videos, casos i articles per tal d'organitzar diversos debats i comentaris entre tots els alumnes.
A més a més, la presentació teòrica dels temes sempre anirà acompanyada d'exemples pràctics i reals. Experiències professionals actuals del professor |
Atenció personalitzada |
En acabar cada sessió magistral, es deixen 10-15 minuts per atendre públicament els dubtes de tot els alumnes: de les qüestions d'un n'aprenem tots. |