Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
RELACIONS AMB ELS MITJANS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | RELACIONS AMB ELS MITJANS | Codi | 12224216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició a classe d'una prova pràctica realitzada per grups. De realització obligatòria. | 30% | |||||
Treballs |
|
Treballs individual que realitza l'estudiant a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. |
40% | |||||
Altres | Pràctica obligatòria de caràcter individual |
30% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Requisits per a l'avaluació continuada: - Un treball en grup de caràcter obligatori i que s'exposarà a l'aula (es detallarà durant el curs) (40%) - 3 pràctiques obligatòries (60%) - L'assistència a les 2 conferències programades és obligatòria Els o les alumnes que no puguin optar a l'avaluació continuada, aniran a la segona convocatòria, que estarà formada per dues proves: una prova teòrica (50% de la nota) i una prova pràctica (50% de la nota). |