Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
HISTÒRIA I ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | HISTÒRIA I ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓ | Codi | 12234105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identifica i interpreta la dimensió comunicativa en l’evolució de les societats occidentals des de la invenció de l’escriptura fins als nostres dies, amb especial incidència als segles XIX i XX Coneix l'evolució històrica de les diferents tecnologies comunicatives i la seva funció en la dialèctica entre manteniment de l'statu quo i canvi social Situa històricament les diverses modalitats i pràctiques de la comunicació social, relacionant-les amb el context sociopolític, econòmic i cultural de cada època | |
A8 |
Coneix els principals actors empresarials i institucionals del sistema comunicatiu català i espanyol en el context europeu i global Coneix el marc legal general de l'activitat mediàtica i la seva evolució recent Interpreta les interaccions entre el sistema mediàtic i el sistema polític a Catalunya i Espanya Identifica i interpreta les diverses modalitats de finançament de l’activitat mediàtica i la seva influència en els continguts que difonen | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Reflexiona sobre el seu procès d'aprenentatge i necessitats d'aprenentatge Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B10 |
Té motivació per la qualitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |