Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
TALLER DE RÀDIO |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | TALLER DE RÀDIO | Codi | 12234227 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Treballa una visió crítica dels conceptes explicatius de la realitat social i els emmarca en el seu procés de construcció social És capaç d’analitzar críticament, des del punt de vista de la història dels corrents estètics, qualsevol producte comunicatiu de masses Adquireix la capacitat d’analitzar les dinàmiques socials, econòmiques, polítiques i culturals de la nostra societat | |
A3 |
Coneix i identifica els diferents sistemes i formats de captació, gravació, edició i tractament d’imatge i so Es capacita en les possibilitats expressives tant de la imatge com del so | |
A4 |
Pren consciència de la importància d’una bona expressió oral i escrita per al desenvolupament professional i personal Reconeix les característiques bàsiques de l’oralitat i les seves funcions Coneix les característiques i els elements condicionants dels textos orals, especialment els dels mitjans audiovisuals Identifica i corregeix els problemes d’expressió oral més comuns Domina les tècniques bàsiques de la locució per a ràdio i televisió | |
A7 |
Coneix i sap aplicar el concepte d'actualitat periodística i de noticiabilitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d'aprenentatge proposats pel professor | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses | |
B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |