Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) |
Assignatures |
INTERPRETACIÓ DEL PATRIMONI I SOCIALITZACIÓ DE L'ARQUEOLOGIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INTERPRETACIÓ DEL PATRIMONI I SOCIALITZACIÓ DE L'ARQUEOLOGIA | Codi | 12645215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Plantejament de la situació de la interpretació del patrimoni i dels mecanismes per a una socialització del coneixement arqueològic. Presentació i avaluació del coneixement sobre interpretació que té l’alumnat |
Sessió Magistral | Exposició, discussió i anàlisi de les metodologies de museïtzació i socialització més comunes |
Debats | Discussió conjunta a classe sobre temes relacionat d'interès per l'alumnat buscant que aquest es capaciti per argumenatr i discutir diferents punts de vista |
Treballs | 1. Realització d'un treball original que tingui a veure amb l'anàlisi i millora d’una intervenció concreta en un equipament patrimonial 2. Treball d’observació i anàlisi d’una activitat o material determinat de didàctica patrimonial 3. Discussió en grup sobre temes tractats a les sessions 4. Lectura de textos o articles 5. Treball en grup: disseny d’un equipament, activitat o material didàctic patrimonial |
Atenció personalitzada | Seguiment dels avenços de l'alumnat i suport personalitzat a partir dels seus interessos concrets |