Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES | Codi | 12855103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Consejería de Educación de la Embajada de España en Bruselas (2002): MCER y PEL, Mosaico, núm. 9, diciembre. GARCÍA SANTA-CECILIA, Álvaro (2003): «Bases comunes para una Europa plurilingüe: MCER para las lenguas». http://cvc.cervantes.es/lengua/anuario/anuario_02/garcia/ LLORIÁN, Susana (2007): Entender y utilizar el MCER desde el punto de vista del profesor de lenguas. Madrid: Santillana – Universidad de Salamanca. SÁNCHEZ LOBATO, Jesús (dir.) (2005): Carabela, 57, Marco común europeo de referencia para las lenguas: enseñanza, aprendizaje y evaluación (I), Madrid: SGEL. SÁNCHEZ LOBATO, Jesús (dir.) (2006): Carabela, 58, Marco común europeo de referencia para las lenguas: enseñanza, aprendizaje y evaluación (II), Madrid: SGEL. |
|
Complementària | |
FERNÁNDEZ, Sonsoles (2003): Propuesta curricular y Marco común europeo de referencia: desarrollo por tareas, Madrid: Edinumen. GONZÁLEZ PORTO, Javier (2005): «Una visión del MCER a través de mapas conceptuales», Glosas didácticas, núm. 14. PUIG, Fuensanta (ed.) (2008): Evaluación. Monográfico de MarcoELE. ROBLES ÁVILA, Sara (2006): La enseñanza de ELE a la luz del MCER. Málaga: Universidad de Málaga. ROZA GONZÁLEZ, M. Belén (2005): «El MCER y su implicación en el ámbito escolar», Quaderns Digitals. |