2015_16
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015)
 Subjects
  METHODOLOGY OF SECOND LANGUAGE TEACHING
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A4 Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants
 A5 Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar les destreses comunicatives en la classe de llengua anglesa
 A7 Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplica la metodologia adequada per a superar-les
 A8 Identifica, descriu i analitza els principals enfocaments metodològics utilitzats en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera
Type B Code Learning outcomes
 B1 Adapt the learning objectives put forward by the teaching staff.
Have an overview of the various theories and methodologies of a subject.
 B4 Decide how to manage and organize work and the time required to carry out a task on the basis of an initial schedule.
Suggest ways of improving the quality of work.
Type C Code Learning outcomes
 C1 Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.