Ciències del Sistema Nerviós (2015) |
Assignatures |
NEUROANATOMIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | NEUROANATOMIA | Codi | 14635102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que hauria de ser en gran mesura autodirigida o autònoma Interpretar y definir els sistemes neurals y estructures del sistema nerviós | |
A5 |
Gestionar la bibliografia científica i específicament en l'àmbit de la neurociència | |
A6 |
Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que hauria de ser en gran mesura autodirigida o autònoma | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Interpretar y definir els sistemes neurals y estructures implicades en el control motor normal y patològic | |
B2 |
Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi | |
B3 |
Integrar diverses teories o models fent una síntesi personal i creativa adaptada a les necessitats professionals pròpies | |
B4 |
Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació | |
B8 |
Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst Valorar i jerarquitzar les necessitades i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |