Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
AUDICIÓ: LES HISTÒRIES DE LA MÚSICA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | AUDICIÓ: LES HISTÒRIES DE LA MÚSICA | Codi | 11274211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'Educació Infantil. | |
MEMD5 | Conèixer i saber aplicar les diferents estratègies metodològiques per l’ensenyament de l’educació musical, potenciant la seva adquisició, comprensió i expressió en l’etapa d’educació infantil. | |
MEMD6 | Elaborar propostes de programació a partir dels elements que integren el disseny curricular de l’àrea de música en educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |