Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Analitzar les TIC com a eina i instrument per a l'e-learning i la gestió del coneixement. |
|
AC2 |
Dominar les eines i procediments per a la planificació, organització i gestió dels processos d'e-learning. |
|
AC3 |
Dissenyar i desenvolupar programes i projectes d'innovació i de recerca en l'àmbit de l'e-learning. |
|
AC4 |
Dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics i de materials multimèdia per a la formació |
|
AC5 |
Adoptar mitjans, recursos i eines en processos de seguiment i avaluació d'e-learning. |
|
AC9 |
Aplicar models pedagògics i coneixements tècnics per a la resolució de problemes de formació en e-learning. |
|
AC10 |
Analitzar i aplicar eines i instruments per al disseny i desenvolupament de materials didàctics per a l'e-learning. |
|
AC13 |
Desplegar processos individuals i col•lectius de gestió del coneixement en activitats i processos d'e-learning. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
|
BC8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |