Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
CURS DE FRANCÈS AVANÇAT |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | CURS DE FRANCÈS AVANÇAT | Codi | 12254226 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Suports de comunicació integrant les competències pragmàtiques per a l'aprenentatge del francès. | 1.1. Expressió d'afinitats,impressions,sentiments. 1.2. Expressió de la intensitat. 1.3. Descripció de situacions. 1.4. Demanda i confirmació d'informacions. 1.5. Propostes i suggeriments. 1.6. Acceptació i rebuig de propostes. 1.7. Argumentació, opinió, objeccions. 1.8. Explicacions d'esdeveniments i records. 1.9. Expressió de projectes de futur. 1.10. Situació d'esdeveniments en el temps |
2. Aspectes socioculturals. Interacció llengua-cultura intregrant competències culturals i interculturals. | 2.1. França i les seves llengües. 2.2. París en el temps. 2.3. La BD: herois de paper. 2.4. Registres de llengua. 2.5. Les frases fetes: "proverbes et dictons". 2.6. L'actualitat a França: seguiment a través de la premsa. |
3. Eines gramaticals, lexicals i fonètiques en contex integrant competències gramaticals i lexicals. | 3.1. El condicional present. 3.2. La concordança dels temps verbals: passé composé/imparfait. 3.3. Expressió de la hipòtesi. 3.4. Verbs d'opinió. 3.5. El present de subjuntiu. 3.6. Articuladors dels discurs: "mots logiques". 3.7. Els pronoms complements: doble substitució. 3.8. El pronom relatiu dont. 3.9. L'exclamació i expressions d'intensitat: qu'est-ce que...! si, tellement, trop. 3.10. El lèxic francès: estudi per camps semàntics. |