Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
METHODOLOGY OF SECOND LANGUAGE TEACHING |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2015_16 |
Subject | METHODOLOGY OF SECOND LANGUAGE TEACHING | Code | 12865102 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A4 | Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats | |
A5 | Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. | |
A7 | Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat | |
A8 | Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C1 | Be advanced users of the information and communication technologies |