Enseñanza y Adquisi. de Inglés como Lengua Extranjera/Segunda Lengua (2015) |
Asignaturas |
LA PRONUNCIACIÓN EN LA CLASE DE LENGUA INGLESA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2015_16 |
Asignatura | LA PRONUNCIACIÓN EN LA CLASE DE LENGUA INGLESA | Código | 12865106 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Primer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A3 |
Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i acadèmic de la llengua anglesa. | |
A5 |
Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa | |
A6 |
Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B4 |
Hace el trabajo previsto acuerdo con los criterios de calidad dados. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |