Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18214007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Seminaris |
|
Assistència, participació, presentació dels treballs dels determinants de salut exposats a les classes teòriques. | 20% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Com s'organitza el grup (participació, assistència i dinàmica de treball), com busca la informació, l'estructura i l'analitza. Com aplica la metodologia de l'educació per a la salut i presenta el resultat del seu treball |
20% | ||||
Proves mixtes |
|
Prova escrita per avaluar els conceptes i els continguts de l'assignatura treballats en diferents metodologies (sessions magistrals, seminaris,...) | 60% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La prova mixta avaluarà el contingut teòric de l'assignatura (classes, seminaris,..). Cal aprovar totes les metodologies que s'avaluen (ABP, Seminari i prova mixta) per aprovar l'assignatura. Els i les alumnes que no aprovin l'assignatura es recuperarà la part suspesa d'acord a les metodologies desenvolupades (seminaris i ABP amb un treball i el contingut teòric amb la prova mixta) |