Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A LA QUÍMICA COMPUTACIONAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA QUÍMICA COMPUTACIONAL | Codi | 20705204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix les teories, models i programari específic en l'àmbit de la química computacional. | |
A1.3 |
Ser capaç d'utilitzar tècniques de la química computacional en la investigació química. | |
A1.4 |
Avaluar críticament una informació i incorporar a la pròpia base de coneixements. | |
A1.6 |
Saber interpretar els resultats obtinguts en l'aplicació de programari de Química Computacional a aplicacions concretes. | |
A2.2 |
Adquirir una mentalitat oberta a les noves tecnologies i al treball multidisciplinari. Ser capaç d'interpretar literatura bàsica i aplicacions de la química computacional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B5.3 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |