TipusA
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Recerca |
|
AR1 |
CE01 - Controlar adequadament l'ús i l'àmplia tendència actual de les tècniques cromatogràfiques en els laboratoris d'anàlisi. |
|
AR2 |
CE02 - Analitzar l'ús i l'aplicació de la tècnica de cromatografia de gasos en entorns actuals, tant en el món de la recerca com en el de la indústria. |
|
AR3 |
CE03 - Analitzar l'ús i l'aplicació de la tècnica de cromatografia líquida en entorns actuals, tant en el món de la recerca com en el de la indústria. |
|
AR4 |
CE04 - Valorar l'aplicació de la tècnica d’electroforesi capil•lar, tant en les seves línies de recerca, com en metodologies i recursos específics. |
|
AR5 |
CE05 - Controlar la tècnica d'espectrometria de masses i saber aplicar adequadament les tècniques avançades d'acoblament. |
|
AR6 |
CE06 - Dissenyar i projectar les tècniques actuals de tractament de mostra en els laboratoris d'anàlisi de mostres alimentàries, sanitàries i ambientals. |
|
AR7 |
CE07 - Contrastar de manera adequada els diferents sistemes de gestió de la qualitat en els laboratoris. |
|
AR8 |
CE08 - Identificar i interpretar els diferents procediments d'acreditació i certificació de laboratoris. |
|
AR9 |
CE09 - Trobar solucions efectives i reals als diferents problemes analítics mitjançant l'ús de tècniques cromatogràfiques, especialment en l'anàlisi de mostres de complexitat elevada. |
|
AR10 |
CE10 - Prendre decisions per resoldre qualsevol problema de tipus instrumental que sorgeixi en l'àmbit de les tècniques cromatogràfiques. |
TipusB
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
CG01 - Interpretar i aplicar l'ús de les últimes tendències de les tècniques cromatogràfiques i l’espectrometria de masses, tant en les seves línies de recerca, com en metodologies, recursos i problemes que s'aborden en diversos àmbits cientificotècnics. |
|
BC2 |
CG02 - Prendre decisions a partir del coneixement per organitzar, planificar i desenvolupar metodologia analítica basada en tècniques cromatogràfiques per donar solució als diferents problemes analítics en els camps d'anàlisi industrial, alimentari, ambiental i sanitari, entre d’ altres. |
|
BC3 |
CG03 - Analitzar i jutjar la importància de la gestió de la qualitat en un entorn científic tant d'indústries com de laboratoris analítics, principalment des del punt de vista pràctic. |
|
BC4 |
CB6 - Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca |
|
BC5 |
CB7 - Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi |
|
BC6 |
CB8 - Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis |
|
BC7 |
CB9 - Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions i les raons i els coneixements últims que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats |
|
BC8 |
CB10 - Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma |
TipusC
|
Codi |
Competències Nuclears |