Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
RECURSOS PER ATENDRE LA DIVERSITAT A PRIMÀRIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | RECURSOS PER ATENDRE LA DIVERSITAT A PRIMÀRIA | Codi | 11234206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Macarulla, I. Saiz, M. (Coord), Bones pràctiques d'escola inclusiva. La inclusió de l'alumnat amb discapacitat: un repte, una necessitat, 2009, Graó Casanova, Mª. A. , La educación inclusiva; un modelo de futuro, 2011, Wolters Kluwer Almadiz, M.M. i altres, Com ens ho fem? Propostes per educar en la diversitat, , Edit. Graó Alberico, J.J., Educar en la diversidad, 1991, Buño Cardona, M.C., Diversidad y educación inclusiva, 2005, Pearson Pujolàs, P., Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aula, 2003, EUMO Riart, j. (Coord), Manual de tutoría y atención a la diversidad, 2007, Pirámide European Agency for Developement in Special Needs Education, Educación Inclusiva y prácticas eficaces en el aula, 2003, Denmark Ainscow, M., Developing inclusive education systems: what are the leversfor change?, 2005, Journal of Educational Change, núm. 6, XTEC, Índex per a la inclusió, 2015, http://www.xtec.cat/monografics/inclusio/index.htm GENCAT, Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu , 2015, http://ensenyament.gencat.cat/ca/departament/publi GENCAT, El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu, 2015, http://ensenyament.gencat.cat/ca/departament/publi |
Complementària |
Lázaro, JL.; Estebanell, M. & Tedesco JC, Inclusión y cohesión social en una sociedad digital, RUSC. Universities And Knowledge Society Journal, 12(2), 44-58, 2015 |