Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
TREBALL CORPORAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | TREBALL CORPORAL | Codi | 11274214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Comprèn significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. | |
A11 |
Comprendre la dimensió aplicada de la psicomotricitat. | |
MEP1 |
Entén significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. | |
MEP2 |
Comprèn la dimensió aplicada de la psicomotricitat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Accepta i compleix les normes del grup | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |