Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
FORMACIÓ PSICO-CORPORAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | FORMACIÓ PSICO-CORPORAL | Codi | 11274228 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Assistència, participació i implicació en les propostes de treball. Respecte al marc de treball: puntualitat, compromís i respecte cap al grup, compromís ètic. | 20 % | |||||
Treballs |
|
Elaboració d'una memòria personal de les sessions fetes a la sala de psicomotricitat. A l'inici de l'assignatura es donarà la guia per a la seva elaboració. | 80 % | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a aprovar l'assignatura és requisit l'assistència al 80 % de les classes, aprovar la memòria i l'acompliment de les actituds assenyalades a l'apartat de pràctiques. Segona convocatòria: Cas de suspendre la memòria, es podrà recuperar en una segona convocatòria. En aquest cas, com a màxim es puntuarà amb un 5. La còpia d'un treball implicarà automàticament el suspens de l'assignatura. Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres, amb la finalitat de ser avaluat positivament. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |