Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA | Codi | 11605120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Debats | Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin. Es tindrà en compte el grau d'atenció i les aportacions fetes a les exposicions/presentacions dels companys de l'aula. |
5% | |
Presentacions / exposicions | Exposició oral dels treballs | 30% | |
Treballs | Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe. Hi haurà treballs individuals i en grup |
10% | |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Projectes diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Els projectes es faran en grup. Pot haver-hi una o més proves escrites sobre els projectes realitzats. |
55% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques. Degut al caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no hi haurà segona convocatòria.${1}i |