Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA | Codi | 11605120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
David Cervera (coord), Didàctica de la Tecnologia, 1a (2010), Graó David Cervera (coord), Tecnología : complementos de formación disciplinar , 1a (2010), Graó Susana Leliwa, Enseñar educación tecnológica en los escenarios actuales , 1a (2008), Comunicarte |
Complementària |
Carlos María Marpegán, María Josefa Mandón, Juan Carlos Pintos, El placer de enseñar tecnología : actividades de aula para docentes inquietos, 2009, Novedades Educativas Baigorri (coord), Enseñar y aprender tecnología en la educación secundaria, 1997, ICE : Horsori edited by John Eggleston, Teaching and learning design and technology : a guide to recent research and its applications, 2000, Continuum Mercedes Esteban y Nazareth Echart (coord), Ciencia, tecnología y educación : soluciones educativas en torno a la adquisición de una cultura científica y tecnológica : seminario organizado por las Fundaciones Iberdrola, Europea Sociedad y Educa, 2004, Fundación Iberdrola John Aitken, Tecnología creativa : recursos para el aula, 1994, Ministerio de Educación y Ciencia : Morata Francisco Aguayo González, Juan Ramón Lama Ruiz, Didáctica de la tecnología : fundamentos del diseño y desarrollo del curriculum tecnológico, 1998, Tébar Josep M. Mateo-Sanz, Agustí Solanas, Dolors Puigjaner, Carme Olivé, Refining Statistical Problems: a hybrid problem-based learning methodology to improve students' motivation, 2010, International Journal of Engineering Education |