2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA GEOGRAFIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Cal realitzar un text curt de com a màxim una pàgina com a conclusió de les aportacions i reflexions del debat realitzat a classe: Educar o ensenyar?
Establir els criteris que permeten avaluar el text.
15%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Preparar en grup un projecte de treball de camp. Realització/assistència al treball de camp.
Preparar els instruments d'avaluació que permeten avaluar el treball de camp proposat.
30%
Presentacions / exposicions Fer la presentació oral amb suport visual del recull Com es treballa la Geografia?
La presentació s'avaluarà a partir d'una rúbrica d'avaluació en forma de coavaluació i d'avaluació per part del professor.
30%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Materials didàctics disponibles a la xarxa.
Triar un material concret i justificar la tria.
10%
Resolució de problemes, exercicis Preparar individualment un llistat d'instruments d'avaluació. 5%
Altres

Autoavaluació. Complimentar l'últim dia de classe l'instrument d'autoavaluació preparat especificament per l'assignatura.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació s'aplicarà únicament en la modalitat de continuada. Es tindrà en compte l'assistència, la participació en les activitats i la realització de les tasques proposades individuals o en equip en les dates previstes.