Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LES LLENGÜES I LITERATURA CATALANA I ESPANYOLA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LES LLENGÜES I LITERATURA CATALANA I ESPANYOLA | Codi | 11605142 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els desenvolupaments teòric-pràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua i la literatura. | |||
Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball. | |||
Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius. | |||
Fomentar un clima que faciliti l'aprenentatge i valori les aportacions dels estudiants. | |||
Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament/aprenentatge de la llengua i la literatura. | |||
Identificar estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul a l'esforç. | |||
Conèixer la normativa i organització institucional del sistema educatiu i models de millora de la qualitat amb aplicació als centres d'ensenyament. | |||
Treballar en equip i cooperar amb altres docents, amb professionals de l'educació, professionals dels serveis educatius i amb les famílies. | |||
Interessar-se per la pròpia formació permanent, reconeixent aspectes de millora en el seu exercici professional. | |||
Prendre consciència de les pròpies creences i estereotips culturals i les implicacions d'aquests en la seva actuació professional. | |||
Identificar el potencial educatiu i pedagògic de les TIC per utilitzar-lo com a instrument pel disseny i desenvolupament de la docència. |