Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
PRONUNCIATION IN THE EL CLASSROOM |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2016_17 |
Subject | PRONUNCIATION IN THE EL CLASSROOM | Code | 12865106 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A3 |
Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i acadèmic de la llengua anglesa. | |
A5 |
Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa | |
A6 |
Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B4 |
Do the work planned in accordance with the quality criteria provided. | |
Type C | Code | Learning outcomes |