Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
TECNOLOGIA CULINÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | TECNOLOGIA CULINÀRIA | Codi | 14224103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Identificar i classificar els diferents aliments | |
A6 |
Descriure els diferents tipus de cocció dels aliments | |
A7 |
Saber avaluar les característiques organolèptiques dels aliments Relacionar els aliments amb el millor tipus de cocció per al seu aprofitament òptim. Conèixer quina és l'estructura organitzativa d'un menú Confeccionar plats a partir d'aliments seleccionats | |
A10 |
Prendre consciència que no hi ha aliments bons o dolents i que cadascú s'adequa a situacions concretes Relacionar les ofertes gastronòmiques amb els elements que les composen, les característiques i la dieta necessària | |
A28 |
Analitzar els factors que disminueixen la qualitat nutricional dels aliments Confeccionar elaboracions bàsiques de múltiples aplicacions per a la seva utilització com a acompanyament de plats Preparar i presentar preparacions culinàries pròpies de les dietes prescrites | |
A36 |
Participar aportant coneixements d'aliments menys coneguts en el nostre àmbit | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B5 |
Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta Contribuir a la consolidació i desenvolupament de l’ equip, afavorint la comunicació, el repartiment equilibrat de tasques, el clima intern i la cohesió | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... |