2016_17
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  INTEGRACIÓ DE LA NUTRICIÓ II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5
A10
A18
A20
A26
B1
B2
B3
B4
B10
C2
Els estudiants, de forma grupal, descriuran l'informe clínic per escrit, afegint una discussió del cas. L'informe es realitzarà en format similar al que es presenten en revistes biomèdiques. 30%
Presentacions / exposicions
C4
Els estudiants, de forma grupal, descriuran el cas clínic, en una presentació que exposaran de forma oral, davant del tribunal format per 3 professors.

35%
Altres  

Proves Objectives, (tipus test/preguntes curtes /oral) Ponderarà 30% Es valorarà l'assistència a les pràctiques, la comunicació assertiva, la puntualitat, la participació i l'actitud (ponderarà 5%)

35%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

S'avaluarà tan l'assistència com la participació a classe, mitjançant una llista de control.

Els coneixements assolits s'avaluaran mitjançant una prova objectiva (tipus test en 1a convocatòria i en 2a convocatòria podria ser examen oral) que ponderarà el 30% de la nota final.

És requisit indispensable per aprovar l'assignatura superar amb un 50% tots els barems d'avaluació. Si l'alumne no es presenta a una de les parts de l'examen final es considera que aquesta part està no superada, per la qual cosa, no pot aprovar l'assignatura.

En cas de voler presentar-se a 2a convocatòria per pujar nota, la nota de l'examen de la segona convocatòria serà la que prevaldrà (la nota de l'examen de la primera convocatòria no es guarda).

En les activitats avaluadores de les proves i en la revisió d'exàmens no està permès l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves (art.21 NAM Grau i art.20 NAM Màster), a més de les indicacions específiques que faci el professor. L'incompliment d'aquesta norma invalida la prova d'avaluació.