Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
PREVENCIÓ I CONTROL DE LA CONTAMINACIÓ I GESTIÓ DELS RESIDUS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PREVENCIÓ I CONTROL DE LA CONTAMINACIÓ I GESTIÓ DELS RESIDUS | Codi | 15675114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Valora la normativa en prevenció i control de la contaminació Aprofundeix en el règim jurídic de la contaminació atmosfèrica, acústica, lumínica, electromagnètica i dels sòls Descriu la normativa internacional, europea, espanyola i catalana en matèria de residus Aprofundeix en el règim jurídic dels residus i de la seva gestió Sap manejar i aplicar la legislació, la jurisprudència i la doctrina al cas concret | |
A3 |
Descriu la normativa internacional, europea, espanyola i catalana en matèria de residus Aprofundeix en el règim jurídic dels residus i de la seva gestió Analitza la doctrina i la jurisprudència rellevant en matèria de contaminació i de residus Sap manejar i aplicar la legislació, la jurisprudència i la doctrina al cas concret | |
A6 |
Analitza i avalua l'adequació de les normes als diferents àmbits de la contaminació Analitza la doctrina i la jurisprudència rellevant en matèria de contaminació i de residus Sap manejar i aplicar la legislació, la jurisprudència i la doctrina al cas concret | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Analitza riscos i beneficis de la innovació | |
B3 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |