Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC ESTRATÈGIC I GESTIÓ EMPRENEDORA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC ESTRATÈGIC I GESTIÓ EMPRENEDORA | Codi | 16655103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entendre el funcionament de l'empresa en el seu conjunt. Conèixer el concepte d'estratègia i les seves aplicacions pràctiques. | |
A2 |
Definir els criteris i les eines que afavoreixen l'aparició de comportaments positius per l'empresa a través de l'anàlisi del comportament organitzacional. | |
A7 |
Entendre els reptes i les estratègies per a la gestió de coneixement dins d'una nova empresa gràcies a l'anàlisi de l'entorn en funció dels recursos i capacitats de l'empresa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |