2016_17
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Simulació
A3
A9
Es valorarà l'assistència, la participació i les aportacions al grup. A banda de que els continguts treballats també seran avaluats a la prova tipus test.
10% de la nota, a banda de la prova tipus test
Seminaris
A3
A9
Es valorarà l´assistència 5%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A9
A19
C5
Es valorarà el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball. 10%
Presentacions / exposicions
A1
A3
C5
Realització d'un treball escrit en grup d'aprofundiment sobre un tema proposat pel professorat.
Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals.
15%
Proves objectives de tipus test
A9
A19
Es valoraran els continguts de les sessions magistrals partir d´una prova tipus test , en la que també es valoraran els continguts de simulacions i seminaris
60%
Altres  

El professor, impartira continguts teòrics a classe i formarà part de l´avaluació l´assistència, la participació i la implicació dels alumnes en la mateixa.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

En el moodle trobareu tota la informació de com funciona l'assignatura. El material audiovisual facilitat pel professorat, es només un esquema per a impartir les classes. creiem que és imprescindible agafar apunts i consultar la bibliografia recomanada a classe per a poder assolir el grau de coneixements, aptituds i competències necessàries.

Durant l'avaluació continuada, s'aproven les activitats avaluables amb un 5, a excepció de la prova tipus test, on es necessari treure com a mínim un 6 per aprovar. Amb aquesta nota es podrà fer mitja amb la resta d'activitats. Si no es així, l'alumne es tindrà que presentar a la prova tipus test de la segona convocatòria.

Si qualsevol altre de les activitats avaluables en primera convocatòria estigues suspesa o no presentada, el professor pot considerar la presentació d'una activitat extra avaluable, amb la data límit de la segona convocatòria