Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
EXPRESSIÓ GRÀFICA I DISSENY ASSISTIT PER ORDINADOR II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | EXPRESSIÓ GRÀFICA I DISSENY ASSISTIT PER ORDINADOR II | Codi | 20224002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Proves de desenvolupament |
|
PROVES DE DESENVOLUPAMENT D'UN PROBLEMA. ES RESOLDRAN A CLASSE. | 15 | ||||
Proves pràctiques |
|
PROVES PR'ACTIQUES DE CONEIXEMENTS. HI HA UNA PER BLOC DE CONNEIXEMENT (EXAMENS PARCIALS). |
40 | ||||
Proves mixtes |
|
TRBALLS PERSONALS DE DESENVOLUPAMENT DE CONCEPTES. TREBALL ESPECIFIC D'ESPECIALITAT. (TALLERS 3D) |
45 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
PER ACONSEGUR L'APROVAT DE L'ASSIGNATURA EN PRIMERA CONVOCATÒRIA, S'HAN DE TENIR TOTS EL GRUPS CONCEPTUALS APROVATS I TOTES LES PROVES I TREBALLS APROVATS. NO ES FN MITJANES ENTRE GRUPS CONCEPTUALS, NI ENTRE PRÀCTIQUES NI LLIURAMENTS. PER APROVAR L'ASSIGNATURA EN SEGONA CONVOCTÒRIA S'HAN DE TENIR APROVATS TOTS ELS GRUPS CONCEPTUALS. NO ES FAN MITJANES ENTRE GRUPS CONCEPTUALS. EN LA SEGONA CONVOCATÒRIA PODRAN TENIR-SE EN CONSIDERACIÓ ASPECTES FAVORABLES D'AVALUACIÓ DESENVOLUPATS EN LA PRIMERA CONVOCATÒRIA.. Durant les proves avaluatives, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells alectrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista No es permet arribar tard a les proves avaluatives. L'alumne que arribi un cop començada la prova es considerarà no presentat. Es considera que la prova ha començat quan es reparteix el primer full d'exàmen o s'han tancat les portes d'accés. NO ES CONVALIDEN PARTS CONCEPTUALS DE CURSOS ANTERIORS. En el cas dels tallers, el professor pot considerar aspectes positius de cursos anteriors a l'hora de l'abast del treball. |