Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
PROCÉS FORMATIU I APRENENTATGE ADULT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PROCÉS FORMATIU I APRENENTATGE ADULT | Codi | 11214206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció pedagògica. Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit relacionat amb la formació de formadors. Respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
A10 |
Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit relacionat amb la formació de formadors. Identifica les característiques dels individua i/o grups sobre els quals s'incidirà. Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat per adoptar una aproximació ètica als diversos àmbits de la professió. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |