Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11224002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social. | |
A2 | Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació. | |
A6 | Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris). | |
A8 | Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l'anàlisi de la realitat social. | |
A10 | Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |