Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
AGRUPACIONS MUSICALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | AGRUPACIONS MUSICALS | Codi | 11234221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A10 |
Aplica els elements que integren el disseny curricular de l'àrea de música en l'educació primària. | |
MEMD4 |
Determina el vertader sentit que ha de tenir l'educació musical en l'educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç |