Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
SALUT I ACTIVITAT FÍSICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | SALUT I ACTIVITAT FÍSICA | Codi | 11234225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | És una activitat en la qual es presenta l'assignatura, la seva finalitat i es valora la visió del grup classe sobre el concepte general de salut i la seva relació amb l'activitat física. |
Sessió Magistral | Són sessions en les quals el professor exposa un tema o contingut, relacionant les fonts documentals. Suposen la presentació d'una sèrie de conceptes i/o teories segons el programa previst. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d’un tema concret o d’un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Formulació, anàlisi, resolució i debat d’un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Consisteix en el treball de caràcter global a partir d'una proposta o situació o problema que l'alumne ha d'analitzar, justificar, elaborar una resposta, incloent els recursos o mitjans necessaris, i presentar-la documentalment. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament d’un cas on s’ha de donar resposta a la situació plantejada. El cas no proporciona solucions sinó dades per a reflexionar, analitzar i discutir en grup les possibles sortides al problema. |
Atenció personalitzada | Temps reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |