Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11274108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Treballs |
|
Comentaris de lectures, preparació d'exercicis sobre cooperació i treball sobre el currículum d'Educació Infantil. | 20% | |||||
Proves pràctiques |
|
Exercicis pràctics del tractament de les ciències socials a l'Educació Infantil. | 30% | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves sintètiques i analítiques dels continguts treballats a classe. | 50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits lingüístics mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. Per superar l'assignatura s'han de complir tres requisits: 1) S'han d'aprovar cadascun dels dos exàmens. 2) S'ha d'aprovar la part teòrica en el seu conjunt. 3) És imprescindible lliurar els treballs ens els terminis establerts per a poder aprovar l'assignatura. La segona convocatòria és una prova total de l'assignatura i està dirigida als estudiants que no han superat l'avaluació continuada. A l'alumne que hagi de fer aquest examen de recuperació d'una o de les dues parts, i que aleshores les recuperi, a la nota final se li baixarà un punt però mantindrà igualment el seu aprovat i obtindrà com a mínim una qualificació de 5. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |