Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PSICOMOTRIU I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT EN EL MARC DE L'ESCOLA INCLUSIVA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | EDUCACIÓ PSICOMOTRIU I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT EN EL MARC DE L'ESCOLA INCLUSIVA | Codi | 11274227 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
A través d'un supòsit, s'avalua el treball en petit grup per analitzar i resoldre un estudi de cas | 30% | ||||
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
A través del portafoli s'avaluen diverses activitats individuals i de grup realitzades per l'alumnat | 70% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació te caracter continu i formatiu. Per a aprovar l'assignatura cal aprovar cadascun dels apartats de l'avaluació (portafoli i estudi de casos) i assistir al 80 % de les classes. Recuperació/Segona convocatòria En cadascun dels apartats de la matèria es preveu una recuperació. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |