Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE LES MARQUES TERRITORI |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE LES MARQUES TERRITORI | Codi | 12765211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. El concepte de marques territori: marques ciutat, marques de destinació, etc. 2. La comunicació de les marques territori a través del marketing i de les relacions públiques. 3. La creació i la comunicació de les marques territori a través dels llocs web. Potencialitats i limitacions. La interactivitat. La concordança de la marca. 4.La comunicació de les marques territori a través dels social media. |
1.1. Definicions i conceptes. 1.2. Les funcions de les marques territori. 1.3. Les seves limitacions. 2.1. Les limitacions del marketing i les potencialitats de les relacions públiques. 3.1. Característiques de les webs per a una bona comunicació de les marques territori. 4.1. Usos i potencialitats dels social media. 4.2. Usos per part de les destinacions. 4.3. Usos per part dels públics. |