Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
LA CULTURA A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA: LITERATURA, HISTÒRIA, ART I CINEMA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | LA CULTURA A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA: LITERATURA, HISTÒRIA, ART I CINEMA | Codi | 12855202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A2 | Descriure i interpretar el funcionament dels sistemes formal i funcional de l'espanyol i donar-los un tractament didàctic adequat. | |
A5 | Exposar amb domini i de forma adequada els coneixements sobre l'espanyol LE de manera escrita, oral o per entorns multimèdia diversos | |
A6 | Introduir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua. | |
A8 | Dissenyar i dur a terme una investigació rellevant en l'àrea de l'ensenyament d'E/LE basada en els diferents mètodes d'investigació quantitativa i qualitativa i implementar els resultatsde d'aquesta investigació a l'aula. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguardia del camp d'estudi, en un context d'investigació. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |